6 November 2011

Hello people. How are you? Ceh tadi kan dah update kan? Nak lagi, k memang tamak. Biase lerr. Hihih. Saje nak share about something. Tadi stalk someone blog. Ya, its awesomeee. Seriously, memang that's bagi aku kekuatan jugak even sikit. Tak perlu nak nangis lagi, tak perlu nak kecewa lagi. Just live my own life lepasni. Terus berkawan? Oh tu mungkin tidak. Aku tak boleh. Forever tak boleh!

Honestly, aku tetap berharap kat sini. Tapi kadang kadang benda tu akan terhenti sendiri bila aku ingat apa yang jadi. K, aku kena kuat jugak hadap apa yang jadi termasuk tengok dea dengan orang lain. Satu hari nanti pon aku mungkin akan dengan orang lain, atau mungkin tidak. Allah tahu jalan yang terbaik untuk aku. Sebab tu dea duga aku macam ni. Okay aku terima dengan hati terbuka.

Sampai bila nak sayang orang yang tak sayang kita? Kan? Lagi lagi dea tak boleh menghargai kita. K, lepas aku bace blog budak tu buat aku kuat nak hadap semua tu. Single doesnt mean tak laku kan? Couple doesnt mean kekal sampai mati pon. Well, dunia je tu. Cakap sayang, cinta memang mudah. Janji memang pandai. Manis sangat bila dah berjanji. Tapi nak tepati tu yang susah. Kan lelaki kan?

Ape yang aku update ni bukan tuju untuk sesiapa, ni pengajaran untuk aku sendiri yang mudah jatuh dengan janji manis lelaki. Pengalaman tu buat aku kuat, yaa memang hati aku dah sakit sampai siapa pun yang datang aku endahkan. Ceh bajet hauuwwww boleh? Hahaharr. Tak, this is real. Susah aku nak accept sape pon lepasni. Berkawan tu lebih indah sebenarnya. Kerjaya yang pertama, mulai saat ini :)

" Smile now, and will laugh later "


• Once you read it, You Wont Regret It •