10 November 2011

6 days to go.

Eeee taknak pergi boleh? Nak bawak mama boleh? Nak ajak mama same boleh? Nak tidur dengan mama boleh? Kay same je. Lagi 6 hari je and yess sedih la kan? Jarang tak sedih. Dulu lagi sedih, sebab tinggalkan kekasih hati but now? No more, tinggalkan mama, boo. Ya, tak bawak boo. Mama jagekan dulu okay? Nanti everything dah calm baru I'll bawak hahaharrrr. Okay boo, I'm gonna miss you :(

Tadi kemas baju dengan mama, and suddenly dea nangiss. Omg! I was like, mama kenapa ni? Whats wrong? Anak you ni nak pergi belajar, bukan nak pergi kahwin mama. No need to worry la. Every week I akan balik. Promiseeee! Sumpah berat mama nak go, seriously. Tapi I have to kan? Kan nak banggakan mama, nak buat mama senyum, nak buat mama happy ade daughter macam me hikhik.

- Mama, mama kena tahu. Kakak sayang mama. And Im sorry kay for my fault? Tahu mama sedih with that. Tapi you still can smile like others. You still can laugh with me, hug me when I'm in a bad mood. Truely, you're my heartbeat mummy. Without you, me nothing. You're my life, my passion and my everything. Thanks mummy, always be here fr me. Nanti sure kite akan selalu skype ;) Dont worry :*

- So leeya, jage diri bebaik please. Sure aku akan rindu kau. Sure okay? Aku akan selalu on call dengan kau. Promise! Kau kena jaga diri kat sini. Aku selalu ade untuk kau macam yang kau selalu buat dalam mase kite kenal. Kau kawan terbaik yang aku pernah ada. Sumpah. Kau tempat aku lepaskan semuanya. Aku tahu kau kuat, dan tabah hadapi semua apa yang jadi. Aku sayang kau. Cium sikit :* :*

- Myl and abg, thanks kay fr everything? Sha takkan pernah boleh lupa apa yang korang buat untuk sha. Seriously, you're the best brother that I've ever had. Jage, and everything. Sha dah g and I know korang sedih. Datang la selalu jenguk sha okay? Sha tak jauh kan? Dekat je, pleaseee jage diri tu. Kerja kerja jugak tapi have to jage diri. Sha sayang korang berdue. Please dont ever to leave me :')


TAKE CARE PEOPLE XX
• Once you read it, You Wont Regret It •