9 November 2011

Air mata jatuh juga. Akhirnya..

Tadi baru lepas jumpa my couze. Ya allah! Tak sangka Raja ade, and I was like. Kenapa kenapa awak mesti ade? Awak, sorry I can't smile and stay dengan awak tadi. I just can't. Serious kesian awak. Awak nak stay tadi kan? Awak bawak gitar and I know awak nyanyi untuk orang kan? Tapi orang tak pandang awak langsung. Serious, orang nak pandang tapi tengah sedih sangat tadi. Big sorry!

Ya, maybe orang akan cakap aku deserve better! Tapi aku tak rase nak cari yang lagi better. Aku tak tahu nak cakap ape, korang tak faham kan? Memang Raja yang now ni baik, tersangat baik. Dea tahu ape yang pernah jadi dalam mase sebulan ni, and dea terima me the way me are! Korang sangka tak? Orang yang kenal kau tak sampai brape jam boleh melutut nak jaga kau sampai kau okay, even as a crush.

Sumpah bile dea melutut tu buat aku terharu sangat. Aku aku aku tak tahu nak cakap ape. Jap jap! Aku pernah cakap nak carik someone like him kan? And now, memang aku dapat tapi tak sanggup aku nak terima. Sebijik! Cume yang ni lebih matang. Lebih ke depan. Ya, cume maybe aku tak bersedia. Masa? Haha maybe tidak. Dea deserve better. Aku tak boleh accept dea now, and maybe forever :)

So now, secara rasminya kami kawan. Akan datang tak tahu. Tunggu dea dapat Dato' then kereta berbijik bijik, rumah berketul ketul. Baru aku nak. Hahahaharrr. K k tak kelaka pon kan? So, tu je aku nak cakap. Cepat sangat la dea datang. Tak sempat nak bersiap sedia dengan perisai. Aku ni bukan jeniss macam si polan polan, senang sangat ade ganti ganti nii. Mudah sangat lupe kan? Eh terase ke? :P

XXXXXXX

• Once you read it, You Wont Regret It •