8 November 2011

Kena sumpah ke? Heh heh heh?

Harini saya ade date, sepatutnya dengan orang lain tapi terpakse dengan orang lain. Almaklumlah, retissss memang camni. Puih! Jadi saya pon meneruskan misi la kan? Kalo dah date tu memang dengan lelaki, tapi kali ni dengan couze sendiri. And saya terasa amat annoying. Hahaarrr. Nak makan sate act tapi macam merepek kan sate hujan hujan macamni? So nak abc je la, tahu tak boleh tapi nak jugak!

Tibe tibe kan, ade someone ni tegur my couze macam dea kenal je. Saya pon pandang la kan? Ceh nak jugak perasan macam dea panggil saya. Hihihhi. And mase dah pandang tu I was like omgad! Handsomenye! Dea hulur tangan boleh? Hahaharrr, maaf la saya ade wudhuk eh boleh macamtuh? Saya pon senyum je. Nak tahu name dea ape? Name dea Raja dot dot dot! Eh eh eh. Saya tak okay. Tak tak tak :|

Sekarang mood saya tak okay. Nak senyum pon dah tak boleh. Dea macam tahu saya sedih and dea pon datang dekat. "Me remind you of someone ke?" Ceh ayattt hahaharrr. Senyum kelat je saya bagi. Then dea pon bagi la kate semangat sikit kan. Kate ape, tu rahsia! Cuma yang pasti dea pon rase ape yang saya rase sebab dea pon tengah frust golek golek. Handsome macamni pon bleh kena game?

Akhirnya boleh la jugak gelak sikit sikit kan? Dea bagi saya bunga lagi sebab dea cakap saya senyum comel. Auwwwwwwh! Be jelly. Hahaharr, eleh pandai la dea tu sedapkan hati saya, tahu la tak comel kan kan kan? Hikhokk. Tapi memang best lepak dengan dea. Even kejap. Yela dea nak kena balik KL malam ni. Tak dapat nak lepak lagi kan? Tak dapat nak dapat bunga lagi. Hamboii kemain gatal :P

Hihih. Awak, thanks tau fr the smile. Awak buat sha gelak. Awak bagi sha bunga tu. Bukan satu dua, tiga okay? Warne lain lain tu yang tak boleh tahan. Ya, memang awak remind me of someone. The way you joke, lagi lagi bab mengusik. Tapi takpe la, I can't tell you the truth. Yang pasti awak memang kawan yang baik. Be strong kay? Kalau dea tak boleh nak hargai dengan ape yang awak buat, you deserve better :)

Much Love,
Rysha Xx
• Once you read it, You Wont Regret It •